
Producent zakładał montaż 330 tys. aut, o 20 tys. mniej niż w rekordowym 2017 roku. Prognoza oparta była o negatywne przewidywania dla niektórych głównych rynków europejskich, zwłaszcza Wielkiej Brytanii (Brexit) oraz problemów gospodarczych krajów pozaeuropejskich, które również należą do ważniejszych kierunków eksportu aut z Noszowic (Turcja).
Łącznie do krajów UE oraz strefy wolnego handlu (Islandia, Norwegia, Szwajcaria) trafiło ponad 246 tys. pojazdów (72,4 proc. całości produkcji). Największym odbiorcą były tradycyjnie Niemcy (48,3 tys. samochodów), następnie Wielka Brytania (38,6 tys.), Hiszpania (28,2 tys.), Rosja (25,8 tys.) i Włochy (20,4 tys.).
Aż 71 proc. montażu przypadło na jeden model - Tuscon (ponad 241 tys. sztuk). Pozostała część produkcji to Hyundaie: i30 w wersjach pięciodrzwiowy hatchback, wagon i Fastback (20 proc.), ix 20 (6 proc.) i i30N (3 proc.).
Plan na 2019 r. zakłada wyprodukowanie w fabryce w Noszowicach 318 tys. pojazdów. W I półroczu br. zostanie zmontowane auto numer 3 000 000.