
Prawdopodobnie nie sprawdzą się wcześniejsze zapowiedzi, zgodnie z którymi produkcja Fiata Pandy miałaby ponownie trafić do Polski.
Według włoskich mediów 29 listopada br. podczas spotkania z lokalnymi związkami zawodowymi Pietro Gorlier, nowy szef FCA na region EMEA, ma przedstawić "Włoski Plan" (Piano Italia) i potwierdzić modele, które pojawią się w ciągu najbliższych kilku lat.
Według włoskich mediów 29 listopada br. podczas spotkania z lokalnymi związkami zawodowymi Pietro Gorlier, nowy szef FCA na region EMEA, ma przedstawić "Włoski Plan" (Piano Italia) i potwierdzić modele, które pojawią się w ciągu najbliższych kilku lat.
Nieoficjalne informacje mówią, że fabryka w Pomigliano zachowa produkcję Fiata Pandy. Włochy staną się także krajem produkcji kolejnych modeli z serii 500. W Mirafiori pojawi się elektryczny Fiat 500, a w przyszłości zapowiedziany w czerwcu tego roku Fiat Giardiniera. Wśród innych modeli wytwarzanych we Włoszech mają być także: nowy SUV Alfa Romeo (Mirafiori), SUV Maserati (Pomigliano), Alfa Romeo GTV (Cassino) czy Maserati Alfieri (Modena).
Włoskie media nie informują jakie modele miałyby przypaść innym europejskim fabrykom FCA w Serbii, Polsce i w Turcji. Obecnie w Tychach produkowane są Fiat/Abarth 500 oraz Lancia Ypsilon.