
W listopadzie 2018 roku we Francji zostało zarejestrowanych 211,6 tys. nowych samochodów osobowych. To o 3,3 procent mniej w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.
Spadek nastąpił przy zachowaniu tej samej ilości dni roboczych, co w listopadzie 2017 roku.
Najchętniej rejestrowaną marką we Francji był Peugeot (39,5 tys. aut. -0,9 proc.), wyprzedzając Renaulta (38,5 tys. sztuk, -18,0 proc.) oraz Citroena (23,3 tys., +2,2 proc.).
Marki francuskie (Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Dacia, DS i Alpine) zanotowały w listopadzie 2018 r. spadek sprzedaży o 4,0 proc. (122,8 tys. sztuk).
Przez jedenaście miesięcy br. na rynku francuskim zarejestrowano łącznie ponad 2,43 mln nowych samochodów, co stanowi wzrost o 4,7 procenta w stosunku do tego samego okresu 2017 roku.
Wzrost został uzyskany przy podobnej liczbie dni roboczych co w zeszłym roku.
Spadek nastąpił przy zachowaniu tej samej ilości dni roboczych, co w listopadzie 2017 roku.
Najchętniej rejestrowaną marką we Francji był Peugeot (39,5 tys. aut. -0,9 proc.), wyprzedzając Renaulta (38,5 tys. sztuk, -18,0 proc.) oraz Citroena (23,3 tys., +2,2 proc.).
Marki francuskie (Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Dacia, DS i Alpine) zanotowały w listopadzie 2018 r. spadek sprzedaży o 4,0 proc. (122,8 tys. sztuk).
Przez jedenaście miesięcy br. na rynku francuskim zarejestrowano łącznie ponad 2,43 mln nowych samochodów, co stanowi wzrost o 4,7 procenta w stosunku do tego samego okresu 2017 roku.
Wzrost został uzyskany przy podobnej liczbie dni roboczych co w zeszłym roku.