Odnawiając dotychczasowe partnerstwo, Mercedes-Benz zwiększa swoje zaangażowanie w błyskawicznie rozwijający się obszar esportu. Pochodząca z Kolonii firma ESL organizuje esportowe turnieje od 18 lat. Tylko w ostatnich latach zmagania graczy w internecie śledziło około 205 milionów ludzi rocznie. Teraz umowa ESL z Mercedesem, podpisana w 2017 r., zostaje poszerzona. Producent ze Stuttgartu będzie kontynuować swoje zaangażowanie w roli partnera premium turniejów ESL One w Dota 2, a także honorowanie najlepszego zawodnika turnieju nagrodą dla „najbardziej wartościowego gracza” (MVP).
„Bardzo cieszymy się, że Mercedes-Benz będzie dalej aktywnie wspierać ESL jako nasz partner” - mówi Ralf Reichert, dyrektor generalny ESL. „Nasza współpraca okazała się pełnym sukcesem i wiele już wspólnie osiągnęliśmy. Dzięki dodatkowej promocji krajowych turniejów na całym świecie Mercedes-Benz wspiera nasze wysiłki w tworzeniu esportowej platformy dla wszystkich – zgodnie z naszą koncepcją »od zera do bohatera«. W przyszłości, razem z Mercedesem, będziemy dalej rozwijać sektor esprortu i promować zrównoważony rozwój tej nowej, ekscytującej dyscypliny”.