Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Rdzeń niemieckiego przemysłu - motoryzacja jest na krawędzi katastrofy: sprzedaż się załamała, zatrzymały się innowacje w e-mobilności, jeden z producentów elektrycznych aut zbankrutował. Mimo to jest cień optymizmu.

Epidemia koronawirusa drastycznie zahamowała wyniki produkcji samochodów w Niemczech.

Zarząd GROCLIN S.A., mając na uwadze aktualną sytuację na rynku dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego oraz negatywne perspektywy związane z zatrzymaniem produkcji przez głównych odbiorców produktów oferowanych przez spókę, informuje, że po dokonaniu analiz potencjalnych kierunków kontynuacji działalności, w tym pod kątem optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów, uwzględniając aktualne ryzyka w branży motoryzacyjnej oraz segmencie produkcji poszyć i elementów dla przemysłu motoryzacyjnego podjął decyzję o rozpoczęciu procesu zbycia aktywów produkcyjnych, zlokalizowanych głównie na terytorium Ukrainy.

3 kwietnia koncern Forda poinformował, że zawieszenie produkcji pojazdów i silników w większości europejskich zakładów produkcyjnych potrwa co najmniej do 4 maja.

Nissan poinfomował, że przedłuża przestój dla swojej największej w Europie fabryce samochodów.

W marcu br. we Francji zostało zarejestrowanych tylko 62,7 tys. nowych samochodów. To o 72,2 proc. mniej niż przed rokiem.

Magyar Suzuki to kolejny zakład w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym zdecydowano o przedłużeniu przestoju.

Fabryka Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) ma pozostać na przestoju do Wielkanocy.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
Link International Transport
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
Pol-Technology Sp. z o.o.