PSA: tyska fabryka znów produkuje silniki
str. 10-11
Po ponad czterech latach przerwy w fabryce Opla w Tychach uruchomiono produkcję jednostek napędowych. To nowy etap w historii tego zakładu.
W numerze:
9. Forum Human Resources w sektorze motoryzacyjnym (13-14 czerwca 2019) str. 6-8 Już po raz kolejny zapraszamy na Forum HR, podczas którego nasi goście, praktycy z zakładów motoryzacyjnych przedstawią interesujące studia przypadków. (pobierz Agendę) |
||
Dokąd zmierza elektromobilność? str. 16-19 Branża motoryzacyjna rozpoczęła, o ile nie rewolucję, to na pewno zdecydowaną ewolucję w kierunku napędów elektrycznych. Elektryfikacja właśnie wkracza w fazę przyspieszonego rozwoju, na którego tempo i ostateczny kształt wpłynie wiele czynników: głównie regulacje i technologia. |
||
Jak się właściwie przygotować do współpracy z OEMami str. 26-29 Na początku stycznia Opel Manufacturing Poland ogłosił, że poszukuje lokalnych dostawców komponentów do uruchomionej fabryki silników w Tychach. Wkrótce zapewne, podobny proces rozpocznie Mercedes-Benz w Jaworze. Stanowi to ogromną szansę dla polskich producentów komponentów, ale będzie również dużym wyzwaniem dla prawidłowej kalkulacji kosztów opakowań. |
||
Opolskie: branża motoryzacyjna rośnie w siłę str. 40-42 Legendarne amerykańskie motocykle indian - pierwsze montowane poza USA - powstały już w zakładach Polaris w Opolu. Natomiast odległa o kilkadziesiąt kilometrów Nysa przygotowuje się na podjęcie największej w Polsce inwestycji związanej z sektorem elektromobilności. Z tego względu zmienia się oblicze opolskiej motoryzacji. |
Ponadto, m.in.:
- Daimler inwestuje w fabrykę baterii w Jaworze (str. 12)
- Najwięksi pracodawcy ograniczają tymczasówkę (str. 22)
- Co nowego u dostawców? (str. 34)
- Nexteer Automotive Poland. Wchodzimy na wyższy poziom - program rozwoju liderów produkcji (str. 52)
Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).