Fuzja PSA i FCA. Kto następny?
str. 6-9
W 2019 roku fiaskiem zakończyły się negocjacje FCA - Renault w sprawie fuzji, która stworzyłaby trzecią co do wielkości grupę motoryzacyjną na świecie. W zeszłym roku FCA rozpoczęły rozmowy z Groupe PSA, które tym razem zakończyły się sukcesem.
W 2022 roku przyspieszy produkcja aut w Polsce |
||
Polaris Poland: zwiększamy produkcję i zatrudnienie |
||
Co nowego u dostawców? str. 30-33 Nowe inwestycje lub reinwestycje zapowiedziały w ostatnim czasie takie firmy jak Phoenix Contact E-Mobility, Lenaal, Elgum Automotive, Bosch, Joynext czy Garmin. |
||
Zatrudnieniowy rollercoaster w motoryzacji str. 38-40 2020 rok był ogromnym wyzwaniem dla zakładów motoryzacyjnych. Najpierw lockdown wymusił znaczące redukcje miejsc pracy. Późniejsze przywrócenie produkcji i wzrost zamówień spowodował, że firmy znów zaczęły zatrudniać. Sytuacja jest niestabilna, więc dostawcy buforują się pracownikami tymczasowymi. |
Ponadto, m.in.:
- Co wiemy (i nie wiemy) o fabryce IZERY w Jaworznie
- Industry 4.0 - odpowiedź na wyzwania w świecie po pandemii
- Perspektywy rozwoju rynku pojazdów
- Wystartował „Barometr Dostawców Motoryzacyjnych w Polsce”
- PLAST-MET Automotive Systems stawia na ciągły rozwój
- COVID-19 w zakładzie produkcyjnym
Pobierz kwartalnik |
Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).