Motoryzacja w nowych realiach gospodarczych i geopolitycznych
str. 8-11
W ciągu dwóch lat nasza rzeczywistość zarówno społeczna jaki gospodarcza uległa ogromnej zmianie. Najpierw zderzyliśmy się z realiami życia z pandemią COVID-19. Po niespełna roku przemysł motoryzacyjny zmierzył się kryzysem chipów. Teraz próbujemy odnaleźć się w czymś, czego Europa Centralna i Wschodnia nie zaznała od II wojny światowej - pełnowymiarowego konfliktu militarnego.
11. Forum MotoSolutions (19-20 maja 2022) |
||
Jak Pol-Elektra zelektryzuje rynek motoryzacyjny str. 12-13 Pol-Elektra jest firmą, która od niemal 30 lat produkuje podzespoły elektrotechniczne i różnorodne komponenty dla światowych liderów branży motoryzacyjnej. To my wyprodukowaliśmy Twój samochód - a raczej jego część. Alfabet Pol-Elektry pozwoli Ci poznać nas bliżej. |
||
Nauczyliśmy się pracować w nowej rzeczywistości |
||
Dostawcy ograniczyli zatrudnienie w II połowie 2021 roku str. 38-40 2021 rok był okresem bardzo dużej niepewności. Z każdym kolejnym kwartałem coraz bardziej odczuwalne były skutki niedoboru półprzewodników, który wywołał falę ograniczeń lub przestojów w fabrykach pojazdów w całej Europie. Choć nie mamy jeszcze pełnych danych za zeszły rok większość najważniejszych dostawców w Polsce zredukowała zatrudnieniei. |
||
Ponadto, m.in.:
- Wmurowano kamień pod rozbudowę fabryki MAN w Niepołomicach
- Outsourcing procesu śrutowania
- Platforma DBR77 Amazonem świata robotów
- W jaki sposób usługa EDI wspiera sektor automotive?
- Digitalizacja dostaw w praktyce
- Przełom w CVGS. Polski konwerter otwiera produkcję w clean room
- Trendy HR w branży motoryzacyjnej
- Wojna na Ukrainie spowalnia popandemiczne ożywienie
- Czynniki wpływające na czystość techniczną. Ile to 0,000001 m?
- Korzyści z automatyzacji złożonych procesów montażu i testowania
Pobierz kwartalnik |
Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).