Elektromobilność złapała zadyszkę
str. 10-13
14 lipca 2021 roku Komisja Europejska ogłosiła Fit for 55, pakiet legislacyjny dotyczący klimatu i energii. Wyznaczono w nim między innymi cele dotyczące sektora motoryzacyjnego. Cele, które z perspektywy początku 2024 roku mogą okazać się zbyt ambitne.
9. spotkanie zakupowe Automotive CEE Day |
||
Stellantis zwiększył produkcję aut i pojazdów w Polsce str. 14-16 W ostatnich latach Grupa Stellantis poczyniła znaczące inwestycje w zakłady w Gliwicach i Tychach. Wdrożenie nowych modeli pojazdów użytkowych i aut osobowych wpłynęło na znaczący wzrost produkcji w 2023 roku. |
||
Najwięksi pracodawcy zwiększyli zatrudnienie |
||
Ponadto, m.in.:
- Stellantis zamyka fabrykę silników w Bielsku-Białej
- Co nowego u dostawców?
- Opolszczyzna - istotny gracz na rynku motoryzacyjnym
- DUVENBECK - Logistyka szyta na miarę potrzeb klientów oraz zmieniających się trendów
- IGOPAK - kompleksowe podejście do kwestii opakowań zwrotnych dla branży Automotive
- Dominacja elektroniki we współczesnych samochodach. Kontrola jakości i innowacje
- Środki smarne do każdego zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym
- Innowacyjna obróbka powierzchniowa metali dla przemysłu motoryzacyjnego
- Rynek produkcji komponentów do aut elektrycznych potrzebuje mycia na klasę czystości wg. VDA 19.1
- Transformacja cyfrowa: Przyszłość branży motoryzacyjnej”
- Baza dostawców
Pobierz kwartalnik |
Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).