AutomotiveSuppliers.pl review 4/2021
- Details
Rok 2022 w ocenie europejskich i polskich menadżerów
str. 14-21
Mijający 2021 rok był bardzo trudny. Pandemia COVID-19, rosnące ceny surowców i niedobory półprzewodników wpłynęły na niższą niż zakładano produkcję. Zapytaliśmy przedstawicieli branży czego spodziewają się w 2022 roku.
Gliwicka fabryka Stellantis na ostatniej prostej |
||
Zakłady Toyoty w Polsce gotowe na dynamiczny rozwój elektromobilności str. 12-13 W ciągu 5 lat Toyota inwestując blisko 2 miliardy złotych znacząco zmieniła portfolio produktów w swoich polskich zakładach. Nowe projekty to nie tylko kolejne miejsca pracy, ale także zapewnienie fabrykom w Wałbrzychu i JelczuLaskowicach przyszłości na co najmniej kilkanaście lat. |
||
Amvian Automotive (Poland) - wiarygodny partner w przemyśle motoryzacyjnym |
||
Wysokie oczekiwania względem czystości części - dlaczego? str. 40-41 Najbliższy nam przykład to branża motoryzacyjna i produkcja samochodów. W ostatnich latach trendy w tym obszarze koncentrowały się na uzyskaniu większej mocy i momentu obrotowego silnika na coraz mniejszej przestrzeni. |
||
Ponadto, m.in.:
- Value Add Assembler Chassis - precyzja, odpowiedzialność i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne
- BURY SOFT AKADEMIA - nowa inicjatywa firmy BURY z Mielca
- LG Energy Solution Wrocław: Wzrost nie byłby możliwy bez pracowników z zagranicy
- Jak koreański inwestor rekrutuje i wdraża pracowników do nowych fabryk separatorów w Dąbrowie Górniczej
- Wysokie oczekiwania względem czystości części - dlaczego?
- Ekologiczne systemy pakowania części zapasowych i ich logistyka
- Korzyści z automatyzacji złożonych procesów montażu i testowania
- DekraStandard TISAX® - praktyka oceny stosowania
- Quo Vadis Automotive?
- Co niemiecka ustawa o łańcuchu dostaw oznacza dla Polski
Pobierz kwartalnik |
Archiwalne wydania „AutomotiveSuppliers.pl review” są dostępne bezpłatnie w serwisie AutomotiveSuppliers.pl (dla subskrybentów).