W ujęciu wolumenowym rok-do-roku sprzedaż segmentu motoryzacyjnego spadła o 8,1%, co było również wynikiem dla całej Grupy. Rozkład spadku wolumenów jest równomiernie rozłożony na poszczególne zakłady produkujące na rynek motoryzacyjny, i tak w segmencie żeliwa sferoidalnego nastąpił spadek o 8,0%, a w aluminiowym o 8,3%. Tym niemniej w segmencie aluminiowym coraz większą rolę odgrywa nowa rodzina produktów, których sprzedaż wzrosła o 10%, podczas gdy obróbka mechaniczna spadła o 20%. W niemotoryzacyjnym segmencie żeliwa szarego nastąpił spadek wolumenów sprzedaży o 8,4% i nieco większy w ujęciu wagowym (10,7%), który jest lepszym wskaźnikiem dla tego biznesu.
Największy spadek o 1 455 tys. euro, czyli 16%, odnotował segment aluminiowy, co było rezultatem spadku poziomu obróbki mechanicznej, mniej dochodowego miksu nowej rodziny produktów, a także spadku ceny aluminium w ujęciu rok-do-roku. W przypadku segmentu żeliwnego nastąpił spadek obrotów średnio o 7% co jest bardziej zgodne ze spadkiem wolumenów. Z jednej strony w segmencie żeliwa sferoidalnego nastąpił spadek o 6%, częściowo kompensując spadek wolumenów lepszym miksem produktowym, lepiej wynegocjowanymi umowami kompensującymi zmiany cen surowców i energii. A z drugiej strony w segmencie niemotoryzacyjnym żeliwa szarego nastąpił spadek o 13% co jest bardziej zgodne ze spadkiem o 10,7% wolumenów w ujęciu wagowym.
Uwzględniając powyższe czynniki Grupa osiągnęła także znacząco dodatni wynik na poziomie zysku netto, który wyniósł 586 tys. euro, czyli o 125 tys. euro wyższy niżw 2011 roku.
W cały roku finansowym 2012, ACE miało 98,61 mln euro przychodów ze sprzedaży (-2,06%, -2,07 mln euro) przy 2,37 mln euro zysku netto (+ 284 tys. euro).
W skład grupy Automotive Components Europe S.A., notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, wchodzą spółki w Polsce (EBCC S.A.), Hiszpanii (Fuchosa) i Czechach (Feramo).