Europa
- Szczegóły
- Autor: Groupe Renault
Wzrost sprzedaży Renault w 2024 roku to efekt odpowiedniej strategii produktowej i technologicznej przyjętej w planie Renaulution i realizowanej wytrwale przez wszystkich pracowników marki od czterech lat. Nasza ofensywa produktowa obejmująca najlepsze rozwiązania w zakresie napędów elektrycznych i hybrydowych odniosła sukces, a Renault 5 E-Tech electric zdobyło niedawno tytuł Samochodu Roku przyznawany przez jury konkursu Car of the Year. Nie poszliśmy też na kompromisy w realizacji strategii generowania wartości. W naszej polityce handlowej kluczowe znaczenie ma jakość sprzedaży, możliwa dzięki zaangażowaniu naszych dealerów, którym bardzo chciałem za to podziękować. Marka osiągnęła dziś właściwą równowagę między udziałem sprzedaży dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz między napędami hybrydowym i elektrycznym. Ma również mocny plan rozwoju na rynkach pozaeuropejskich, który wspiera nasze światowe ambicje. To nam umożliwia zwinne reagowanie, pozwalające wykorzystywać otwierające się możliwości, a także zadbać o ceny i wysoką wartość rezydualną naszych produktów.
Fabrice Cambolive, dyrektor generalny marki Renault
- Szczegóły
- Autor: Toyota
- Szczegóły
- Autor: ACAROM, AutomotiveSuppliers.pl
- Szczegóły
- Autor: Mercedes-Benz
- Szczegóły
- Autor: Reuters, AutomotiveSuppliers.pl (fot. Volkswagen)
- Szczegóły
- Autor: ZAP, AutomotiveSuppliers.pl
- Szczegóły
- Autor: BMW
- Szczegóły
- Autor: Interfax, AutomotiveSuppliers.pl