Ogłoszone we wrześniu 2010 r. plany rozbudowy zakładu Audi w Győr na Węgrzech obejmuje drugą fazę rozwoju, która ma rozpocząć się w 2017 r., poinformował regionalny dziennik "Kisalföld".
Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami zakład AUDI Hungaria Motor Kft. ma od 2013 r. produkować około 125 tys. aut rocznie (Audi TT Coupé, TT Roadster, dwie wersje A3) a zatrudnienie wzrośnie o 1,8 tys. osób.
Inwestycje warte 900 mln euro pozwolą uruchomić montaż aut w pełnym cyklu produkcyjnym (spawalnia, lakiernia i montaż).
Według dziennika "Kisalföld", druga faza inwestycyjna zakłada od 2017 r. wzrost produkcji aut do 1 tys. sztuk dziennie. Według dokumentów, jakie widnieją na stronie internetowej lokalnego urzędu ochrony, środowiska niemiecki producent "nie planuje zamknięcia zakładu przez 30 kolejnych lat".
Zakład w Győr został utworzony w 1993 r. W 2010 r. w fabryce wyprodukowano niespełna 1,65 mln silników (+19 proc.) i 38 541 samochodów (+18,2 proc.).
Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami zakład AUDI Hungaria Motor Kft. ma od 2013 r. produkować około 125 tys. aut rocznie (Audi TT Coupé, TT Roadster, dwie wersje A3) a zatrudnienie wzrośnie o 1,8 tys. osób.
Inwestycje warte 900 mln euro pozwolą uruchomić montaż aut w pełnym cyklu produkcyjnym (spawalnia, lakiernia i montaż).
Według dziennika "Kisalföld", druga faza inwestycyjna zakłada od 2017 r. wzrost produkcji aut do 1 tys. sztuk dziennie. Według dokumentów, jakie widnieją na stronie internetowej lokalnego urzędu ochrony, środowiska niemiecki producent "nie planuje zamknięcia zakładu przez 30 kolejnych lat".
Zakład w Győr został utworzony w 1993 r. W 2010 r. w fabryce wyprodukowano niespełna 1,65 mln silników (+19 proc.) i 38 541 samochodów (+18,2 proc.).