W ostatnich dniach Volkswagen został zmuszony do zatrzymania produkcji, gdyż producenci części przestali nadążać z dostawami, czytamy w sobotniej "Rzeczpospolitej".
Najwięksi producenci samochodów w Niemczech rezygnują z trzeciej zmiany i nie są w stanie nadążyć za wzrostem popytu na auta. Powodem są niewystarczające dostawy komponentów.
Volkswagen jest zmuszony do wstrzymania produkcji 31 stycznia w swojej fabryce w Wolfsburgu, bo brakuje mu silników i innych części. W podobnej sytuacji są BMW, Porsche i Mercedes-Benz.
Główny powód to stale rosnący popyt na produkowane w Niemczech auta w Chinach i Stanach Zjednoczonych.
Na tym wzroście korzystają producenci części i komponentów w Polsce. W pierwszych dziesięciu miesiącach 2010 roku eksport segmentu zwiększył się w porównaniu z rokiem 2009 o jedną piątą.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Najwięksi producenci samochodów w Niemczech rezygnują z trzeciej zmiany i nie są w stanie nadążyć za wzrostem popytu na auta. Powodem są niewystarczające dostawy komponentów.
Volkswagen jest zmuszony do wstrzymania produkcji 31 stycznia w swojej fabryce w Wolfsburgu, bo brakuje mu silników i innych części. W podobnej sytuacji są BMW, Porsche i Mercedes-Benz.
Główny powód to stale rosnący popyt na produkowane w Niemczech auta w Chinach i Stanach Zjednoczonych.
Na tym wzroście korzystają producenci części i komponentów w Polsce. W pierwszych dziesięciu miesiącach 2010 roku eksport segmentu zwiększył się w porównaniu z rokiem 2009 o jedną piątą.
Więcej w "Rzeczpospolitej".