Po rekordowych wynikach sprzedaży samochodów w I półroczu br., także w lipcu Grupa BMW zanotował najlepszy wynik w swojej historii.
W pierwszym miesiącu II półrocza Grupa sprzedała 135 537 egzemplarzy aut marek BMW, MINI i Rolls-Royce, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Sprzedaż w podziale na rynki (lipiec 2012 r.):
W pierwszym miesiącu II półrocza Grupa sprzedała 135 537 egzemplarzy aut marek BMW, MINI i Rolls-Royce, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Sprzedaż w podziale na rynki (lipiec 2012 r.):
- Europa -60 855 szt. (-2,4 proc.),
- Azja - 36 128 szt. (+20,8 proc.), w tym 23 092 szt. w Chinach (+22,5 proc.),
- Ameryka - 33 076 szt. (+3,4 proc.), w tym 27 152 szt. (+4 proc.) w Stanach Zjednoczonych.
Sprzedaż w podziale na marki:
- BMW - 113,25 tys. (+4,2 proc.),
- MINI - 22,08 tys. (+9,6 proc.).
W okresie styczeń-lipiec 2012 r. Grupa BMW sprzedała 1,036 mln aut, o 7,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku, w tym:
- BMW - 860,32 tys. (+7,7 proc.),
- MINI - 176,96 tys. (+7,3 proc.).