Zarząd Boryszew S.A. poinformował, że spółka złożyła 21 marca br. ofertę warunkową na zakup aktywów francuskiego firmy Sealynx Automotive Transieres w upadłości wraz ze spółkami zależnymi w Tunezji, Maroku i Rumunii.
Sealynx Automotive Group specjalizuje się w produkcji systemów uszczelniających dla przemysłu samochodowego. Firma zatrudniała w końcu 2010 roku 1160 pracowników
Największymi klientami spółki są zarówno producenci francuscy - Grupa Renault i Peugeot - Citroën PSA oraz Grupa Volkswagen, Ford, Daimler - Mercedes i Opel.
Przejmowany podmiot z siedzibą i głównym zakładem produkcyjnym w Transiéres we Francji zarządza dodatkowo trzema fabrykami w Maroku, Tunezji oraz Rumunii.
Grupa stworzyła również strukturę w Rosji odpowiedzialną za rozwój działalności w Europie Wschodniej. Spółka Joint Venture w Rosji może umożliwić dostęp do rynku lokalnego, który szacuje się na około 3 mln szt. samochodów rocznie.
Spółka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie innowacyjnych rozwiązań systemów uszczelniających, przede wszystkim za sprawą własnego projektu i produkcji Dynalynx - materiału o wyjątkowych i zarazem niskokosztowych rozwiązaniach funkcjonalnych.
W przypadku pomyślnego przejęcia Grupy Sealynx można oczekiwać obniżenia kosztów produkcji komponentów gumowych, biorąc pod uwagę połączenie niektórych operacji z przejętą przez Boryszew S.A. w 2010 roku Grupą Maflow oraz potencjalne przejęcie przez Boryszew Grupy SaarGummi.
Strategią Grupy Boryszew jest zwiększanie wartości Grupy i zysków przez synergiczne połączenie operacji Sealynx Automotive Transieres z pozostałymi elementami grupy Boryszew, a poprzez to wzmocnienie i zwiększenie swojego znaczenia jako międzynarodowy, globalny dostawca w sektorze automotive.
Sealynx Automotive Group specjalizuje się w produkcji systemów uszczelniających dla przemysłu samochodowego. Firma zatrudniała w końcu 2010 roku 1160 pracowników
Największymi klientami spółki są zarówno producenci francuscy - Grupa Renault i Peugeot - Citroën PSA oraz Grupa Volkswagen, Ford, Daimler - Mercedes i Opel.
Przejmowany podmiot z siedzibą i głównym zakładem produkcyjnym w Transiéres we Francji zarządza dodatkowo trzema fabrykami w Maroku, Tunezji oraz Rumunii.
Grupa stworzyła również strukturę w Rosji odpowiedzialną za rozwój działalności w Europie Wschodniej. Spółka Joint Venture w Rosji może umożliwić dostęp do rynku lokalnego, który szacuje się na około 3 mln szt. samochodów rocznie.
Spółka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie innowacyjnych rozwiązań systemów uszczelniających, przede wszystkim za sprawą własnego projektu i produkcji Dynalynx - materiału o wyjątkowych i zarazem niskokosztowych rozwiązaniach funkcjonalnych.
W przypadku pomyślnego przejęcia Grupy Sealynx można oczekiwać obniżenia kosztów produkcji komponentów gumowych, biorąc pod uwagę połączenie niektórych operacji z przejętą przez Boryszew S.A. w 2010 roku Grupą Maflow oraz potencjalne przejęcie przez Boryszew Grupy SaarGummi.
Strategią Grupy Boryszew jest zwiększanie wartości Grupy i zysków przez synergiczne połączenie operacji Sealynx Automotive Transieres z pozostałymi elementami grupy Boryszew, a poprzez to wzmocnienie i zwiększenie swojego znaczenia jako międzynarodowy, globalny dostawca w sektorze automotive.