Jeszcze nie minęły echa ogłoszonego przez Daimlera ograniczenia czasu pracy w największym jego zakładzie w Sindelfingen a już podobny los spotka kolejną fabrykę w Niemczech.
Ten drugi na świecie producent samochodów luksusowych poinformował we wtorek, że fabryka w Rastatt, która produkuje rocznie do 280 tys. mercedesów klasy A i B, ograniczy montaż do trzech - czterech dni w tygodniu. Nicole Kicherer, rzeczniczka spółki w rozmowie telefonicznej powiedziała redukcja czasu pracy będzie obowiązywać przynajmniej do końca lutego i dotknie 80 proc. z pośród 6,1 tys. pracowników.
Rozmowy z liderami związków zawodowych na temat krótszego czasu pracy są obecnie prowadzone, dodaje Kicherer.
Ten drugi na świecie producent samochodów luksusowych poinformował we wtorek, że fabryka w Rastatt, która produkuje rocznie do 280 tys. mercedesów klasy A i B, ograniczy montaż do trzech - czterech dni w tygodniu. Nicole Kicherer, rzeczniczka spółki w rozmowie telefonicznej powiedziała redukcja czasu pracy będzie obowiązywać przynajmniej do końca lutego i dotknie 80 proc. z pośród 6,1 tys. pracowników.
Rozmowy z liderami związków zawodowych na temat krótszego czasu pracy są obecnie prowadzone, dodaje Kicherer.