Stokvis Tapes
Takoni
VIA
car dealerW uzasadnieniu werdyktu nie szczędzą pochwał nowej Astrze. Piszą, że choć nieco krótsza od starej, jest bardziej funkcjonalna i aż o 200 kg lżejsza.

Ma przestronniejsze wnętrze i atrakcyjniejsze nadwozie, także w wersji kombi. Do tego oszczędne silniki, adaptacyjne zawieszenie i bogate wyposażenie. M.in. system OnStar, pełniący rolę elektronicznego anioła stróża. I reflektory LED IntelliLux potrafiące rozszczepiać wiązkę światła tak, by np. nie oślepiało innych jadących. Jedno i drugie to rzadkość w tej klasie. Podobnie jak opcjonalne fotele z funkcją masażu i wentylacji. Wszystko to dowodzi, że Opel całkowicie przedefiniował swój nowy kompakt. Astra przegoniła swych najgroźniejszych konkurentów. Dlatego wygrała - czytamy w uzasadnieniu.

Najlepsza wśród najtańszych
Czy to znaczy, że jest najlepszym autem z całej finałowej siódemki? - Nie - odpowiada Wojciech Sierpowski, juror COTY od 23 lat.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

0
Udostępniono
Automotive CEE Day

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bodycote Polska Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
FABER CNC