Sprzedaż OE wyniosła na rynek: europejski 1,01 mld euro (+9 proc.), w Azji - 374 mln euro (+23 proc.), w Ameryce Płn. - 273 mln euro (52 proc.) a Ameryce Płd - 160 mln euro (+3 proc.).
W okresie styczeń-wrzesień br. Valeo może się pochwalić sprzedażą na poziomie 7,13 mld euro, o 28 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2009 r.
Sprzedaż do producentów pojazdów wyniosła 5,89 mld euro (+32 proc.), w tym na rynek:
- europejski - 3,31 mld euro (+23 proc.),
- azjatycki, włącznie z Chinami - 1,07 mld euro (+45 proc.),
- północnoamerykański - 732 mln euro (+72 proc.),
- i południowoamerykański - 452 mln euro (+13 proc.).
W całym 2010 r. koncern spodziewa się ponad 9,4 mld przychodów ze sprzedaży. Zysk operacyjny w II półroczu br. ma być nieznacznie wyższy niż w I półroczu.