Zachodnie auta składane są w rosyjskich zakładach drożej nie tylko niż w Chinach czy Korei, ale też aniżeli w Polsce czy Brazylii. Producenci płaczą, ale nie odchodzą z rynku.
Didier Alton dyrektor PSMA rus w Kałudze, podał podczas forum motoryzacyjnego gazety Wiedomosti, że koszt jednego auta z kałużskiej montowni o 5 proc. przewyższa koszt produkcji z Europy i Brazylii, a o 15-20 proc. z Chin i Korei Płd.. Firma montuje w Kałudze peugeoty, citroeny i mitshubishi.
Obala to mit, że dzięki tanim surowcom energetycznym i sile roboczej w Rosji można taniej produkować auta.
Więcej w "Rzczeczpospolitej".
Didier Alton dyrektor PSMA rus w Kałudze, podał podczas forum motoryzacyjnego gazety Wiedomosti, że koszt jednego auta z kałużskiej montowni o 5 proc. przewyższa koszt produkcji z Europy i Brazylii, a o 15-20 proc. z Chin i Korei Płd.. Firma montuje w Kałudze peugeoty, citroeny i mitshubishi.
Obala to mit, że dzięki tanim surowcom energetycznym i sile roboczej w Rosji można taniej produkować auta.
Więcej w "Rzczeczpospolitej".