Stokvis Tapes
VIA
Choć sprzedaż samochodów w Europie słabnie, producenci prestiżowych marek nie mają powodów do narzekań, czytamy w "Rzeczpospolitej".

Audi, które zamknęło ubiegły rok zyskiem operacyjnym na poziomie 1,6 mld euro, w pierwszym kwartale 2010 roku sprzedało 264,1 tys. samochodów., o o jedną czwartą więcej niż rok wcześniej.

Na zwiększenie zysku operacyjnego o 8 - 10 proc. liczy w tym roku także BMW.

Także w Polsce sprzedaż prestiżowych marek opiera się kryzysowi.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Nifco Poland Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
MESH Works Inc.