Faurecia, francuski dostawca motoryzacyjny zanotował aż 44 proc. wzrost sprzedaży w III kwartale 2010 r.. Firma zanotowała wysoką dynamikę przychodów w Ameryce Płn., Płd. i Azji.
W III kwartale Faurecia sprzedała produkty i usługi za 3,26 mld euro. W Europie sprzedaż osiągnęła wartość 1,57 mld euro (+10,9 proc.), co stanowiło 62,2 proc. wszystkich przychodów koncernu. W Ameryce Płn. dostawca miał 515,2 mln euro przychodów, o 103,7 proc. więcej niż rok wcześniej.
W Azji Faurecia w III kwartale br. mogła pochwalić się sprzedażą na poziomie 241,5 mln euro (+65,1 proc.) a w Ameryce Płd. - 151,5 mln euro (+103,4 proc.).
W stosunku do lipcowej prognozy, francuski dostawca podniósł prognozę wyników za cały 2010 r.:
- 17-19 proc. wzrost sprzedaży produktów (poprzednio: 13-16 proc.),
- ponad 400 mln euro marży operacyjnej (w lipcu: 340 mln euro),
- cash flow netto na poziomie ponad 150 mln euro (poprzednio: 100 mln euro).