Wartość skonsolidowanych sprzedaży Faurecii w pierwszej połowie roku 2012 pozostawała na poziomie ponad 8,76 mld euro, wzrost o 7,5 proc. w porównaniu do pierwszej połowy roku 2011.
Sprzedaże produktów, łącznie z dostawami części i elementów składowych dla producentów samochodowych wyniosły ogółem 6,75 mld euro, co stanowi wzrost o 6, proc. (2,6% według stałych kursów wymiany i na bazie porównywalnej) w porównaniu do pierwszej połowy 2011 roku.
Przychód operacyjny wyniósł 302,5 mln euro, w porównaniu z 340,0 mln euro odnotowanymi w tym samym okresie roku 2011. Stanowi to 3,5 proc. sprzedaży ogółem, w porównaniu do 4,2 proc. w I połowie 2011 r..
Skonsolidowany przychód netto (udział Grupy) w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2012 e. wykazywał zysk w wysokości 120,0 mln euro (tzn. 1,04 euro na jedną akcję (udział), w porównaniu z zyskiem w wysokości 185,8 mln euro za pierwszych sześć miesięcy roku 2011.
Perspektywy
Zróżnicowany charakter produkcji samochodów powinien być kontynuowany w drugiej połowie roku, z europejską produkcją samochodów zachowującą swoją tendencję spadkową, w porównaniu do 2011, a pozostałymi regionami zachowującymi swój wzrost.
Prognozy produkcji IHS Automotive na drugą połowę przewidują 7 proc. spadek w Europie, w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego, a także wzrost o 6 proc. w Ameryce Północnej, 13 proc. w Ameryce Południowej oraz 6 proc. w Chinach.
Na przychody operacyjne Faurecii nadal powinna wpływać spadająca produkcja samochodowa w Europie, która jest częściowo równoważona przez zwiększoną sprzedaż na rzecz niemieckich producentów samochodowych. Jednak wzrost w pozostałych regionach powinien wywierać korzystny wpływ na przychód operacyjny.
W świetle tego spadku, w roku 2012 Faurecia zrewidowała swoje cele, jak niżej:
Pełna informacja o wynikach finansowych Faurecia.
Sprzedaże produktów, łącznie z dostawami części i elementów składowych dla producentów samochodowych wyniosły ogółem 6,75 mld euro, co stanowi wzrost o 6, proc. (2,6% według stałych kursów wymiany i na bazie porównywalnej) w porównaniu do pierwszej połowy 2011 roku.
Przychód operacyjny wyniósł 302,5 mln euro, w porównaniu z 340,0 mln euro odnotowanymi w tym samym okresie roku 2011. Stanowi to 3,5 proc. sprzedaży ogółem, w porównaniu do 4,2 proc. w I połowie 2011 r..
Skonsolidowany przychód netto (udział Grupy) w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2012 e. wykazywał zysk w wysokości 120,0 mln euro (tzn. 1,04 euro na jedną akcję (udział), w porównaniu z zyskiem w wysokości 185,8 mln euro za pierwszych sześć miesięcy roku 2011.
Perspektywy
Zróżnicowany charakter produkcji samochodów powinien być kontynuowany w drugiej połowie roku, z europejską produkcją samochodów zachowującą swoją tendencję spadkową, w porównaniu do 2011, a pozostałymi regionami zachowującymi swój wzrost.
Prognozy produkcji IHS Automotive na drugą połowę przewidują 7 proc. spadek w Europie, w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego, a także wzrost o 6 proc. w Ameryce Północnej, 13 proc. w Ameryce Południowej oraz 6 proc. w Chinach.
Na przychody operacyjne Faurecii nadal powinna wpływać spadająca produkcja samochodowa w Europie, która jest częściowo równoważona przez zwiększoną sprzedaż na rzecz niemieckich producentów samochodowych. Jednak wzrost w pozostałych regionach powinien wywierać korzystny wpływ na przychód operacyjny.
W świetle tego spadku, w roku 2012 Faurecia zrewidowała swoje cele, jak niżej:
- skonsolidowane sprzedaże od 17 do 17,4 mld euro (w porównaniu do 16,3-16,7 mln euro w lutym 2012 r.);
- przychód operacyjny od 560 do 610 mln euro [w porównaniu do 610-670 mln euro w lutym 2012 r.);
- zrównoważone przepływy kasowe netto w drugiej połowie roku.
Pełna informacja o wynikach finansowych Faurecia.