W III kwartale 2016 r. skonsolidowana sprzedaż koncernu Faurecia wyniosła 4,24 mld euro. To o 1,6 proc. mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
Sprzedaż w podziale na regiony
Europa - 1,69 mld euro (-1,9 proc.),
Ameryka Płn. - 1,05 mld euro (-0,5 proc.),
Azja - 587,5 mln euro (+17,9 proc.),
Ameryka Płd. - 142,7 mln euro (+50 proc.),
W okresie dziewięciu miesięcy 2016 r. skonsolidowana sprzedaż Faurecii wyniosła 13,81 mld euro (-0,3 proc.).
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności