Francuski koncern Faurecia poinformował, że jego wartość sprzedaży w I półroczu 2019 r. wyniosła 8,97 mld euro. To o 0,2 proc. mniej niż przed rokiem.
Sprzedaż w podziale na regiony:
Europa - 4,53 mld euro (-4,2 proc.),
Ameryka Północna - 2,29 mld euro (+2,5 proc.),
Azja - 1,71 mld euro (+11,2 proc.), w tym Chiny - 1,2 mld euro (+3,3 proc.),
Ameryka Płd. - 344,7 mln euro (-5,2 proc.).
Sprzedaż w podziale na grupy biznesowe:
Seating - 3,64 mld euro (-3,7 proc.),
Interiors - 2,75 mld euro (-1,8 proc.),
Clean Mobility - 2,35 mld euro (-0,4 proc.),
Faurecia Clarion Electronics - 234,6 mln euro (nowa grupa biznesowa).
Europa
Faurecia: wyniki sprzedaży w I półroczu 2019 r.
- Szczegóły
- Autor: Faurecia, AutomotiveSuppliers.pl