W zależności od rodzaju sprzedaży ich rozbicie przedstawia się następująco:
- Sprzedaż produktów (części i komponentów dostarczanych producentom samochodowym) wyniosła 3,33 mld euro w ciągu III kwartału br., co stanowiło wzrost o 7,4% (w oparciu o identyczne zasady oceny) oraz wzrost o 6,6% w oparciu o opublikowane dane.
- Sprzedaż monolitów wzrosła o 10,0% do kwoty 751,6 mln euro;
- Rozwój, sprzedaż oprzyrządowania i prototypów wyniosła 297,7 mln euro - spadek o 4,8% (w oparciu o identyczne zasady oceny) oraz spadek o 5,0% w oparciu o opublikowane dane.
- Europa - 1,8 mld euro (+9,4 proc.),
- Ameryka Płn. - 855 mln euro (+2,9 proc.),
- Azja - 496,4 mln euro (+17,8 proc.),
- Ameryka Płd. - 145,4 mln euro (-20 proc.),
- pozostałe części świata (głównie Afryka Południowa) - 35,7 mln euro (+25,5 proc.)
W okresie dziewięciu miesięcy 2014 r. skonsolidowana sprzedaż Faurecii wyniosła 13,71 mld euro (+2,5 proc.).