Fiat i Opel podczas salonu w Paryżu chwalą się autami, które produkują w Polsce. Zajmują główną część ich stoisk. Koncerny zapowiadają więcej zadań dla fabryk, które i tak pracują na trzy zmiany, informuje "Rzeczpospolita".
Stoisko Fiata wygląda jakby żywcem przeniesiono je z hali fabrycznej w Tychach. Oczywiście chodzi o produkty, a nie o wystrój.
Co ciekawe, nadal sporym zainteresowaniem cieszy się panda, tu pokazywana z 69- konnym silnikiem o pojemności 1,2 l w wersji benzynowej i gazowej.
Jeszcze większą ciekawość budzą supernowoczesne małolitrażowe silniki TwinAir, także produkowane w Polsce.
Z kolei Opel chwali się najnowszymi astrami, także polskiej produkcji. Nowością jest wersja trzydrzwiowa, która będzie produkowana w Gliwicach, i kombi - ta z kolei ma powstawać w brytyjskiej fabryce koncernu w Ellesmere Port.
Wszyscy przedstawiciele Opla, w tym prezes europejskiej marki GM Nick Reilly, podkreślali w rozmowie z ”Rz”, że Gliwice są najlepszą fabryką Opla i mają największe szanse na rozwój.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Stoisko Fiata wygląda jakby żywcem przeniesiono je z hali fabrycznej w Tychach. Oczywiście chodzi o produkty, a nie o wystrój.
Co ciekawe, nadal sporym zainteresowaniem cieszy się panda, tu pokazywana z 69- konnym silnikiem o pojemności 1,2 l w wersji benzynowej i gazowej.
Jeszcze większą ciekawość budzą supernowoczesne małolitrażowe silniki TwinAir, także produkowane w Polsce.
Z kolei Opel chwali się najnowszymi astrami, także polskiej produkcji. Nowością jest wersja trzydrzwiowa, która będzie produkowana w Gliwicach, i kombi - ta z kolei ma powstawać w brytyjskiej fabryce koncernu w Ellesmere Port.
Wszyscy przedstawiciele Opla, w tym prezes europejskiej marki GM Nick Reilly, podkreślali w rozmowie z ”Rz”, że Gliwice są najlepszą fabryką Opla i mają największe szanse na rozwój.
Więcej w "Rzeczpospolitej".