Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W minionym tygodniu Ford ogłosił, że wybrał fabrykę w Walencji jako preferowaną lokalizację do montażu pojazdów opartych na elektrycznym napędzie nowej generacji. architektura pojazdu.

Zakład w Hiszpanii będzie jedną z dwóch fabryk amerykańskiego koncernu, które będą napędzać elektryfikację w Europie. Trwa przebudowa zakładu w Kolonii w Niemczech (wartość inwestycji to 2 miliardów dolarów), aby rozpocząć produkcję elektrycznych samochodów osobowych od 2023 roku. Do 2026 roku Ford w Europie planuje sprzedawać 600 tys. pojazdów elektrycznych rocznie.

"Przyspieszamy naszą transformację w Europie, zmieniając sposób, w jaki prowadzimy działalność, i budując przyszłość, w której niesamowite pojazdy i nieustanna koncentracja na obsłudze klienta idą w parze z ochroną naszej planety”, powiedział Stuart Rowley, prezes i dyrektor Ford of Europe. specjalista ds. transformacji i jakości, Ford Motor Company.

Przegranym w transformacji europejskiej sieci produkcyjnej Forda jest fabryka w Saarlouis. W oficjalnym komunikacje marka zapowiedziała, że zakład będzie nadal produkować samochód osobowy Ford Focus, a firma analizuje również opcje przyszłych koncepcji lokalizacji. Słowa Stuarta Rowleya nie pozostawiają złudzeń. "Poszukujemy innych alternatyw na produkcję w Saarlouis, nie wykluczając innych producentów. W planowaniu nie uwzględniamy jednak żadnych nowych modeli, które miałyby produkowane w Saarlouis", powiedział niedawno Rowley.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Takoni Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
Craemer GmbH
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.