
W ostatnim miesiącu II kwartału zarejestrowano niespełna 240,6 tys. samochodów, o 1,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Renault, główna marka na rynku francuskim, zanotowało spadek sprzedaży o 11,1 proc. (52,6 tys.). Kolejne dwa miejsca należą do marek PSA, Peugeot - 41,1 tys. (-4,1 proc.) i Citroena - 35,4 tys. (-7,3 proc.). Na auta tych trzech firm przypadło w czerwcu br. 53,7 proc. wszystkich sprzedanych samochodów we Francji (-7,9 proc.).
W I półroczu 2010 r. we Francji zarejestrowano 1,21 tys. pojazdów, o 5,4 proc. więcej niż w 2009 r. Na auta Renault i PSA przypadło 55,4 proc. całości, w tym 22,6 proc. na Renault, 17,9 proc. na Peugeot i 14,9 proc. na Citroena.