W pierwszym miesiącu II półroczu 2012 r. we Francji została zarejestrowanych 148,97 tys. nowych samochodów, o 7 proc. mniej niż rok wcześniej.
W lipcu nastąpiła zmiana lidera. Sprzedaż 24,2 tys. aut (-12,5 proc.) pozwoliła Peugeotowi wyprzedzić Renault (24,1 tys., -26,6 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się Volkswagen (22,6 tys., +1,1 proc.). Sprzedaż drugiej marki grupy PSA, Citroen wyniosła 22,3 tys. sztuk (-6,8 proc.). W sumie w lipcu 2012 r. na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło 53,63 proc. wszystkich zarejestrowanych samochodów.
W okresie siedmiu miesięcy br. we Francji przybyło niespełna 1,2 mln nowych samochodów, o 13,5 proc. mniej niż w tym samym okresie 2011 roku. Na auta Renault/Dacia i PSA przypadło 53,59 proc. całości, w tym:
W lipcu nastąpiła zmiana lidera. Sprzedaż 24,2 tys. aut (-12,5 proc.) pozwoliła Peugeotowi wyprzedzić Renault (24,1 tys., -26,6 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się Volkswagen (22,6 tys., +1,1 proc.). Sprzedaż drugiej marki grupy PSA, Citroen wyniosła 22,3 tys. sztuk (-6,8 proc.). W sumie w lipcu 2012 r. na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło 53,63 proc. wszystkich zarejestrowanych samochodów.
W okresie siedmiu miesięcy br. we Francji przybyło niespełna 1,2 mln nowych samochodów, o 13,5 proc. mniej niż w tym samym okresie 2011 roku. Na auta Renault/Dacia i PSA przypadło 53,59 proc. całości, w tym:
- Renault - 18,53 proc. (222,4 tys. sztuk, -20,4 proc.),
- Peugeot - 16,25 proc. (194,6 tys., -21,7 proc.),
- Citroen - 14,43 proc. (172,9 tys., -18,6 proc.),
- Dacia - 4,2 proc. (50,3 tys., -3,8 proc.).