Globalna sprzedaż Volvo Cars w lipcu wyniosła 56 883 samochody, co oznacza spadek o 8,7 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku.
W lipcu sprzedaż w Stanach Zjednoczonych osiągnęła poziom 11 575 samochodów, co oznacza wzrost o 19,4 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. Do wzrostu przyczynił się wzmożony popyt ze strony klientów, głównie na najlepiej sprzedający się model XC60 – tuż za nim uplasował się XC90. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy sprzedaż w USA wzrosła o 42,3 proc., osiągając poziom 75 329 sprzedanych samochodów.
W Chinach sprzedaż wyniosła 14 550 samochodów, co oznacza wzrost o 1 proc. w porównaniu z lipcem ubiegłego roku. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy bieżącego roku sprzedaż wzrosła o 37 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. Najlepiej sprzedającym się samochodem w Chinach w lipcu był model XC60, a zaraz za nim S90.
Sprzedaż Volvo Cars w Europie w lipcu osiągnęła poziom 22 408 samochodów, co oznacza spadek o 22 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. W przeciwieństwie do ogólnego spadku w Europie, Wielka Brytania, która jest jednym z najprężniejszych rynków europejskich Volvo Cars, odnotowała w tym miesiącu dobre wyniki sprzedaży. Najlepiej sprzedającym się samochodem w Europie w lipcu był model XC40, natomiast drugim najchętniej kupowanym modelem był XC60. Łączna sprzedaż w Europie w okresie od stycznia do lipca osiągnęła poziom 189 230 samochodów.
Europa
Globalna sprzedaż Volvo Cars w lipcu wyniosła 56 883 samochodów
- Szczegóły
- Autor: Volvo