- Grupa PSA kontynuuje ofensywę produktową zgodnie z przyjętą Core Model Strategy w ramach planu Push to Pass
- Jeden wspólny program rozwojowy dla trzech różnie pozycjonowanych modeli zgodnie ze strategią marek Peugeot, Citroën, Opel/Vauxhall
- Nowa platforma opracowana na bazie EMP2 i montowana w dwóch zakładach produkcyjnych w Vigo w Hiszpanii i Mangualde w Portugalii
Oferta została opracowana w ramach wspólnego programu rozwojowego. Celem było zwiększenie efektywności inwestycji i zasobów potrzebnych na rozwój nowego modelu, który spełni oczekiwania i potrzeby użytkowe klientów.
Na potrzeby trzech modeli opracowano nową platformę podłogową. W segmencie kombivanów będzie ona wyznacznikiem nowych standardów pod względem wydajności, zwrotności, komfortu i bezpieczeństwa.
Nowe modele opracowane na bazie platformy EMP2 są napędzane najnowszymi zespołami napędowymi i wyposażone w najnowszej generacji systemy wspomagające prowadzenie. Nowe modele Grupy to najlepsza oferta na rynku kombivanów pod względem zalet użytkowych, przestronności, możliwości zmiany aranżacji wnętrza, a także pojemności bagażnika. Nowe modele będą oferowane w dwóch długościach nadwozia oraz w wersji 5- i 7-miejscowej, co pozwoli spełnić wszelkie potrzeby użytkowników kombivanów.
Stylistyka nadwozia nowych kombivanów zwraca uwagę doskonałymi proporcjami i dynamiką. Krótka, wysoko umieszczona maska tworzy wrażenie kompaktowej i nowoczesnej bryły, a także solidności konstrukcji i bezpieczeństwa. Jednocześnie każdy model zachowuje odmienną, typową dla swojej marki stylistykę.
Modele odróżniają się również stylem wnętrza kabiny wpisującym się w kanony stylistyczne każdej z marek.