Takoni
Stokvis Tapes
VIA
hyundai logoEuropejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów ACEA podało, że w zeszłym miesiącu firma Hyundai zwiększyła swój udział w europejskim rynku nowych samochodów do 3,8%.

Liczba zarejestrowanych modeli koreańskiej marki wzrosła o 1,4% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku, osiągając poziom 31 753 egzemplarzy. Firma zanotowała wzrost, pomimo tego, że ogólna sprzedaż na rynku w lutym spadła o 10,2%.

”W tym roku nasze wzrosty nie są stabilne, ale jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego wyniku. Naszym celem jest utrzymanie 3,5% udziału w europejskim rynku. Nie zapominamy także o pracy nad długofalowymi projektami, mającymi zwiększyć rozpoznawalność marki Hyundai i lojalność naszych klientów”. - komentuje Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe. ”Osiągnięcie tych celów stworzy podstawy do dalszego rozwoju naszej firmy w Europie po 2014 roku. Do tego czasu spodziewamy się poprawy sytuacji na europejskim rynku motoryzacyjnym”. - dodaje.

Hyundai w ostatnim czasie podjął znaczące inwestycje w rozwój swojej infrastruktury. Ich celem jest poprawa jakości produktów i usług oferowanych przez firmę.

Jednym z tych przedsięwzięć jest rozwój fabryki w Turcji. Koreańska firma przeznaczyła 475 milionów euro na zwiększenie produkcji ze 120 tys. do 200 tys. samochodów rocznie. Plany rozwojowe dotyczą także europejskiej centrali Hyundai. Nad poprawą jakości i wydajności modeli Hyundai dedykowanych na rynek europejski, będzie pracować Centrum Testowe zlokalizowane niedaleko znanego toru wyścigowego Nürburgring w Niemczech. Powstanie Centrum to inwestycja na poziomie 5,5 miliona euro.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
3D Center Sp. z o.o.
YETICO S.A.
Mondi Simet Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.