W listopadzie 2011 r. Škoda Auto sprzedała 75 tys. nowych samochodów, o 16,8 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2010 r.
Jednocześnie w okresie 11 miesięcy br. producent dostarczył do klientów 816,8 tys. aut (+16,3 proc.), czyli więcej niż w całym 2010 r., która wyniosła 762,6 tys.
Sprzedaż w podziale na modele (listopad 2011):
Jednocześnie w okresie 11 miesięcy br. producent dostarczył do klientów 816,8 tys. aut (+16,3 proc.), czyli więcej niż w całym 2010 r., która wyniosła 762,6 tys.
Sprzedaż w podziale na modele (listopad 2011):
- Octavia - 32,8 tys (+21,5 proc.),
- Fabia - 21,1 tys. (+8,2 proc.),
- Superb - 9,9 tys. (+14,7 proc.),
- Yeti - 6,5 tys. (+43,7 proc.),
- Roomster - 2,9 tys. (0,3 proc.),
- Rapid (Indie) - 400 szt. (+43,7 proc.),,
- Citigo- 200 szt.