W marcu 2012 roku Škoda Auto zanotowała ponad 12-procentowy wzrost sprzedając na całym świecie 95,2 tys. samochodów.
W krajach Europy Zachodniej producent z Czech sprzedał 41,5 tys. aut w stosunku do 41,1 tys. rok wcześniej. W Europie Środkowej Škoda dostarczyła do klientów 11,5 tys. (+6,3 proc.) a w Europie Wschodniej - 11,6 tys. (+41,4 proc.), w tym w Rosji - 8,1 tys. (+47 proc.).
Nadal rośnie także sprzedaż w Chinach, która w marcu br. osiągnęła poziom ponad 21,3 tys. aut (+9,6 proc.).
W sumie w I kwartale 2012 r. Škoda sprzedała na całym świecie 242,7 tys. pojazdów, o 11,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dostawy samochodów marki Škoda do klientów (I kwartał 2012 r.)
Nadal rośnie także sprzedaż w Chinach, która w marcu br. osiągnęła poziom ponad 21,3 tys. aut (+9,6 proc.).
W sumie w I kwartale 2012 r. Škoda sprzedała na całym świecie 242,7 tys. pojazdów, o 11,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dostawy samochodów marki Škoda do klientów (I kwartał 2012 r.)
- Škoda Octavia (109 400; +15,5%)
- Škoda Fabia (67 800; +1,9%)
- Škoda Superb (27 600; -10,7%)
- Škoda Yeti (21 400; +30,4%)
- Škoda Roomster (9 400; +10,3%)
- Škoda Rapid (sprzedaż tylko w Indiach - 6 200)
- Škoda Citigo (sprzedaż tylko w Czechach - 910)