Światowe koncerny udowadniają, że najgorsze już za nimi. W Paryżu „wysyp” premierowych modeli: nowe auta elektryczne, „damskie” i powrót do retro.
Ofensywę na europejskim rynku planuje Chevrolet. Ta tańsza marka General Motors, przedstawi zupełnie nowy model -Orlando, a oprócz tego 5-drzwiowe Aveo i Cruz oraz nową Captivę. Wszystkie te auta będą pokazane w wersjach europejskich.
Paryski salon zawsze był miejsce, gdzie lubiły się pokazać francuskie firmy. Citroen we współpracy z producentem strojów sportowych Lacoste stworzył koncept nazywany na razie roboczo Citroen Lacoste. Kompaktowe auto z odkrytym dachem, które ma koła przypominające wyglądem piłki golfowe i pomalowane jest najdroższym lakierem - perłowo-białym ma być reklamowane, jako „doświadczenia ze świeżego powietrza. Renault też „poszedł w modę” i wystawi nowe Twingo, którego kupnem chce zachęcić kobiety. Model nazwany Miss Sixty zdaniem producenta jest „elegancki z zewnątrz, rockendrolowy wewnątrz”.
Więcej o nowościa na paryskich targach motoryzacyjnych w "Rzeczpospolitej".
Ofensywę na europejskim rynku planuje Chevrolet. Ta tańsza marka General Motors, przedstawi zupełnie nowy model -Orlando, a oprócz tego 5-drzwiowe Aveo i Cruz oraz nową Captivę. Wszystkie te auta będą pokazane w wersjach europejskich.
Paryski salon zawsze był miejsce, gdzie lubiły się pokazać francuskie firmy. Citroen we współpracy z producentem strojów sportowych Lacoste stworzył koncept nazywany na razie roboczo Citroen Lacoste. Kompaktowe auto z odkrytym dachem, które ma koła przypominające wyglądem piłki golfowe i pomalowane jest najdroższym lakierem - perłowo-białym ma być reklamowane, jako „doświadczenia ze świeżego powietrza. Renault też „poszedł w modę” i wystawi nowe Twingo, którego kupnem chce zachęcić kobiety. Model nazwany Miss Sixty zdaniem producenta jest „elegancki z zewnątrz, rockendrolowy wewnątrz”.
Więcej o nowościa na paryskich targach motoryzacyjnych w "Rzeczpospolitej".