Niedawno Magna Int. opracowała zamek do drzwi Comfort+ TM, aby rozwiązać oba problemy oraz zabezpieczyła swoją pierwszą umowę produkcyjną, aby dostarczyć nowy typ zatrzasku europejskiemu producentowi samochodów.

Komfort+ zmienia tarcie ślizgowe w tarcie toczne w mechanice zamka drzwi, co znacznie zmniejsza wysiłek wymagany do otwarcia i zamknięcia drzwi samochodu a także zapewnia gładkie, spójne odczucie. W porównaniu do tradycyjnych zamków, wysiłki na rzecz otwierania są zmniejszone średnio o 40 procent do 60 procent, znacznie poprawiając wrażenia konsumentów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.
"Plus" w Comfort+: zmniejszone wysiłki podczas otwierania i zamykania pozwalają producentom samochodów zwiększyć szczelność wokół drzwi, co pomaga stworzyć bardziej wyciszoną kabinę.
Wydajność jest również lepsza dzięki zamkowi Comfort+. Po 100 tys. otwarciach drzwi, tradycyjne zamki wymagają zazwyczaj większego wysiłku - średnio do 35 procent więcej niż w przypadku nowych. Po ponad milionie prób testowania przez inżynierów z Magna, zamek Comfort+ utrzymał stały poziom wydajności.
"Plus" w Comfort+: zmniejszone wysiłki podczas otwierania i zamykania pozwalają producentom samochodów zwiększyć szczelność wokół drzwi, co pomaga stworzyć bardziej wyciszoną kabinę.
Wydajność jest również lepsza dzięki zamkowi Comfort+. Po 100 tys. otwarciach drzwi, tradycyjne zamki wymagają zazwyczaj większego wysiłku - średnio do 35 procent więcej niż w przypadku nowych. Po ponad milionie prób testowania przez inżynierów z Magna, zamek Comfort+ utrzymał stały poziom wydajności.