Także w drugim miesiącu bieżącego roku sprzedaż nowych aut na rynku niemieckim była stabilna - liczba rejestracji spadła jedynie o 0,05 proc.
W lutym 2012 r. roku zostało zarejestrowanych 224,3 tys. aut, o 108 szt. mniej niż rok wcześniej. Marki "niemieckie" stanowiły 63,51 proc. wszystkich sprzedanych nowych samochodów (142,5 tys. pojazdów; +1,91 proc.). Największy udział w rynku należał do marki Volkswagen - 50,2 tys. (+2,68 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się Mercedes (19,4 tys.; +8,47 proc.) i BMW (18,2 tys., -3,54 proc.).
W pierwszych dwóch miesiącach br. w Niemczech zarejestrowano 434,5 tys. nowych samochodów, o 0,22 proc. mniej niż w rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagen (100,2 tys., +0,15 proc.), Mercedes (38,5 tys., +10,72 proc.) i BMW (35,2 tys., -5,2 proc.).
W lutym 2012 r. roku zostało zarejestrowanych 224,3 tys. aut, o 108 szt. mniej niż rok wcześniej. Marki "niemieckie" stanowiły 63,51 proc. wszystkich sprzedanych nowych samochodów (142,5 tys. pojazdów; +1,91 proc.). Największy udział w rynku należał do marki Volkswagen - 50,2 tys. (+2,68 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się Mercedes (19,4 tys.; +8,47 proc.) i BMW (18,2 tys., -3,54 proc.).
W pierwszych dwóch miesiącach br. w Niemczech zarejestrowano 434,5 tys. nowych samochodów, o 0,22 proc. mniej niż w rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagen (100,2 tys., +0,15 proc.), Mercedes (38,5 tys., +10,72 proc.) i BMW (35,2 tys., -5,2 proc.).