Aż 16-procentowy spadek miał miejsce w grudniu 2012 r. w rejestracji nowych samochodów na niemieckim rynku motoryzacyjnym, podało stowarzyszenie VDA.
Spośród 204,3 tys. samochodów, 141,3 tys. (-19 proc.) przypadło na marki niemieckie. Spadek sprzedaży marek importowanych (63 tys.) był niższy (-10 proc.).
W całym 2012 r. w Niemczech zarejestrowano ponad 3,08 mln aut (-3 proc.), w tym 2,18 mln tzw. marek niemieckich (-3 proc.).
Spośród 204,3 tys. samochodów, 141,3 tys. (-19 proc.) przypadło na marki niemieckie. Spadek sprzedaży marek importowanych (63 tys.) był niższy (-10 proc.).
W całym 2012 r. w Niemczech zarejestrowano ponad 3,08 mln aut (-3 proc.), w tym 2,18 mln tzw. marek niemieckich (-3 proc.).