
Marki niemieckie stanowiły 61 proc. wszytkich zarejestrowanych w tym okresie samochodów (727,9 tys. sztuk, +3,22 proc.). Najczęściej kupowaną marką były samochody Volkswagen (231,4 tys. szt., +9,18 proc.). Na drugim miejscu znalazła się marka Mercedes Benz (107 tys. szt., +2,49 proc.), a na trzecim Audi (96,6 tys. szt. -5,52 proc.).
Marki zagraniczne stanowiły 39 proc. zarejestrowanych nowych samochodów, co pozwoliło osiągnąć poziom sprzedaży w wysokości 457,4 tys. szt. Najczęściej kupowane przez Niemców były marki:
Marki zagraniczne stanowiły 39 proc. zarejestrowanych nowych samochodów, co pozwoliło osiągnąć poziom sprzedaży w wysokości 457,4 tys. szt. Najczęściej kupowane przez Niemców były marki:
- Skoda 68,1 tys. szt., +12,05 proc.;
- Renault 43,3 tys. szt., +0,20 proc.;
- Seat 38 tys. szt., +20,29 proc.