W fabryce w Rastatt, po ponad czterech miesiącach przywrócony został normalny czas pracy. Także w zakładzie w Sindelfingen skrócony godziny to przeszłość.
Powrót do pełnej produkcji był możliwy ponieważ ponownie wzrosła liczba zamówień na modele klasy A i B (Rastatt) oraz limuzyny klasy E (Sindelfingen). W Niemczech w pierwszym kwartale br., zainteresowanie sedanem E klasy wzrosło ponad dwukrotnie.
Większa produkcja modeli klasy A i B to zasługa nie tylko rynku niemieckiego. Sprzedaż np. samochodów klasy B wzrosła także we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Chinach.
Powrót do pełnej produkcji był możliwy ponieważ ponownie wzrosła liczba zamówień na modele klasy A i B (Rastatt) oraz limuzyny klasy E (Sindelfingen). W Niemczech w pierwszym kwartale br., zainteresowanie sedanem E klasy wzrosło ponad dwukrotnie.
Większa produkcja modeli klasy A i B to zasługa nie tylko rynku niemieckiego. Sprzedaż np. samochodów klasy B wzrosła także we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Chinach.