IBRM Samar podał, że według danych Federalnego Urzędu Gospodarki i Kontroli Eksportu (BAFA) pod koniec marca, w Niemczech najwięcej osób decydujących się na zakup nowego auta po przekazaniu do zezłomowania starego pojazdu wybiera w salonie jeden z modeli marki Volkswagen (14,15%).
Na drugim miejscu w tej statystyce uplasował się Opel (10,17%). Kolejne lokaty zajmują natomiast marki Hyundai (7,79%), Ford (7,75%) oraz Skoda (7,35%).
Samar przypomina, że według najnowszych danych dotyczących rynku niemieckiego, w marcu zarejestrowano nad Renem 72 144 nowe samochody marki Volkswagen (+36%), natomiast wynik skumulowany to 165 312 egzemplarzy (+16,1%). To zdecydowanie najlepszy wynik spośród wszystkich sklasyfikowanych marek.
Należąca do tego samego koncernu Skoda miała natomiast w marcu 25 017 rejestracji (+95,4%), natomiast narastająco od początku roku 45 534 egzemplarze (+55,2%). To wystarczyło do zdobycia pierwszego miejsca wśród najpopularniejszych marek zagranicznych obecnych na niemieckim rynku motoryzacyjnym.
Na drugim miejscu w tej statystyce uplasował się Opel (10,17%). Kolejne lokaty zajmują natomiast marki Hyundai (7,79%), Ford (7,75%) oraz Skoda (7,35%).
Samar przypomina, że według najnowszych danych dotyczących rynku niemieckiego, w marcu zarejestrowano nad Renem 72 144 nowe samochody marki Volkswagen (+36%), natomiast wynik skumulowany to 165 312 egzemplarzy (+16,1%). To zdecydowanie najlepszy wynik spośród wszystkich sklasyfikowanych marek.
Należąca do tego samego koncernu Skoda miała natomiast w marcu 25 017 rejestracji (+95,4%), natomiast narastająco od początku roku 45 534 egzemplarze (+55,2%). To wystarczyło do zdobycia pierwszego miejsca wśród najpopularniejszych marek zagranicznych obecnych na niemieckim rynku motoryzacyjnym.