Takoni
Stokvis Tapes
VIA
IBRM Samar podał, że według danych Federalnego Urzędu Gospodarki i Kontroli Eksportu (BAFA) pod koniec marca, w Niemczech najwięcej osób decydujących się na zakup nowego auta po przekazaniu do zezłomowania starego pojazdu wybiera w salonie jeden z modeli marki Volkswagen (14,15%).

Na drugim miejscu w tej statystyce uplasował się Opel (10,17%). Kolejne lokaty zajmują natomiast marki Hyundai (7,79%), Ford (7,75%) oraz Skoda (7,35%).

Samar przypomina, że według najnowszych danych dotyczących rynku niemieckiego, w marcu zarejestrowano nad Renem 72 144 nowe samochody marki Volkswagen (+36%), natomiast wynik skumulowany to 165 312 egzemplarzy (+16,1%). To zdecydowanie najlepszy wynik spośród wszystkich sklasyfikowanych marek.

Należąca do tego samego koncernu Skoda miała natomiast w marcu 25 017 rejestracji (+95,4%), natomiast narastająco od początku roku 45 534 egzemplarze (+55,2%). To wystarczyło do zdobycia pierwszego miejsca wśród najpopularniejszych marek zagranicznych obecnych na niemieckim rynku motoryzacyjnym.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
Impel Group
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
BARIBAL Group
Deltax Programming Sp. z o.o.