Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
germany_flagMimo światowego kryzysu finansowego, w niemieckim przemyśle motoryzacyjnym w dalszym ciągu zauważalny jest brak odpowiedniej liczby inżynierów - informuje just-auto.com.

Powołując się na opracowanie Niemieckiego Stowarzyszenia Inżynierów (VDI), przeciętne najniższe wynagrodzenie jakie świeżo upieczony inżynier może otrzymać, waha się pomiędzy 36 tys. a 43,8 tys. euro rocznie. Inżynierowie pracujący w motoryzacji zarabiają w górnym przedziale tej sumy.

Inżynierowie są poszukiwani we wszystkich gałęziach gospodarki ale w przemyśle motoryzacyjnym zapotrzebowanie jest większe. Stowarzyszenie VDI szacuje, że w produkcji maszyn i pojazdów jest wolnych co najmniej estimates 3 tys. miejsc dla osób z takim wykształceniem.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Shapers’ Polska Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.