Europa
Niemcy: sprzedaż spada ale nie marek premium
- Szczegóły
- Autor: VDIK, AutomotiveSuppliers.pl
W kwietniu w Niemczech zarejestrowano 259 414 nowych samochodów osobowych, wynika z danych stowarzyszenia VDIK.
To o 31,67 proc. mniej niż rok wcześniej. Spośród marek niemieckich największe spadki zanotował Opel (-54,73 proc., 17 207 szt.), Ford (-36,55 proc., 18 079 szt.) i VW (-23,95 proc., 59 570 szt.). Większą sprzedaż miały marki luksusowe. BMW zanotował wzrost o 7,11 proc. (25 580 szt.), Mercedes - o 4,34 (24 348 szt.) i Porsche - o 11,22 proc. (1 864 szt.).
W okresie 4 miesięcy w Niemczech zarejestrowano 929 824 samochodów, o 25,48 mniej niż w analogicznym okresie 2009 r.
W okresie 4 miesięcy w Niemczech zarejestrowano 929 824 samochodów, o 25,48 mniej niż w analogicznym okresie 2009 r.