W lipcu br. Škoda Auto sprzedała 58,5 tys. aut, o 4,8 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Jednym z głównych powodów pozytywnego trendu jest rosnący popyt na rynku chińskim.
Do klientów z Państwa Środka trafiło 15,5 tys. aut, o 54,3 proc. więcej niż w lipcu 2009 r. Niespełna 7,7 tys. aut marki Škoda zarejestrowano w Niemczech, to o 38 proc. mniej niż rok wcześniej.
Marki Škody według liczby sprzedanych egzemplarzy: Octavia (23 988 szt. / +11,9 proc.), Fabia (17 669 szt. / -24,7 proc.), Superb (7 653 szt. / +187 6 proc.), Yeti (3 966 szt.), Octavia Tour (2 847 szt. / -12.9 proc.), Roomster (2 390 szt. / -46,7 proc.).
Do klientów z Państwa Środka trafiło 15,5 tys. aut, o 54,3 proc. więcej niż w lipcu 2009 r. Niespełna 7,7 tys. aut marki Škoda zarejestrowano w Niemczech, to o 38 proc. mniej niż rok wcześniej.
Marki Škody według liczby sprzedanych egzemplarzy: Octavia (23 988 szt. / +11,9 proc.), Fabia (17 669 szt. / -24,7 proc.), Superb (7 653 szt. / +187 6 proc.), Yeti (3 966 szt.), Octavia Tour (2 847 szt. / -12.9 proc.), Roomster (2 390 szt. / -46,7 proc.).