Inwestycje związane z produkcją nowego modelu pandy w fabryce Pomigliano d'Arco pod Neapolem wyniosą 700 mln euro - poinformował Fiat Auto.
(...) To cena, jaką Fiat jest gotów zapłacić za swój powrót do Włoch i przystosowanie fabryki w Pomigliano d'Arco do produkcji małych aut. Inwestycje będą prowadzone w latach 2010-2011. (...)
Dzisiaj fabryka w Pomigliano zatrudnia 5200 osób, które zajmują się składaniem Alfy Romeo - modeli 147 i 159. Produkcja nowej pandy ma rozpocząć się tam w drugiej połowie przyszłego roku. „Stara ” panda będzie nadal produkowana w Tychach. (...)
Na „otarcie łez” tyska fabryka, uważana za najwydajniejszą i najlepszą jakościowo w sieci Fiata otrzyma zupełnie nowy model Lancii Ypsilon. (...)
Wstępnie szacuje się wyjściową cenę tego modelu na poziomie 12 tys. euro. Oznacza to, że polska fabryka zacznie produkować auta z segmentu luksusowego.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
(...) To cena, jaką Fiat jest gotów zapłacić za swój powrót do Włoch i przystosowanie fabryki w Pomigliano d'Arco do produkcji małych aut. Inwestycje będą prowadzone w latach 2010-2011. (...)
Dzisiaj fabryka w Pomigliano zatrudnia 5200 osób, które zajmują się składaniem Alfy Romeo - modeli 147 i 159. Produkcja nowej pandy ma rozpocząć się tam w drugiej połowie przyszłego roku. „Stara ” panda będzie nadal produkowana w Tychach. (...)
Na „otarcie łez” tyska fabryka, uważana za najwydajniejszą i najlepszą jakościowo w sieci Fiata otrzyma zupełnie nowy model Lancii Ypsilon. (...)
Wstępnie szacuje się wyjściową cenę tego modelu na poziomie 12 tys. euro. Oznacza to, że polska fabryka zacznie produkować auta z segmentu luksusowego.
Więcej w "Rzeczpospolitej".