Porsche, jeden z najbardziej prestiżowy koncernów motoryzacyjnych w świecie, zlecił firmie Transsystem zaprojektowanie i wykonanie nowej linii produkcyjnej oraz modernizację obecnie działającej linii w swojej fabryce w Lipsku.
Fabryka ma zostać dostosowana do potrzeb produkcji nowego modelu Porsche Cajun. Łączna wartość podpisanych w ostatnim czasie kontraktów Transsystemu z Porsche Leipzig wynosi ok. 35 mln zł.
Dotychczas, w fabryce w Lipsku, uznawanej za jedną z najnowocześniejszych fabryk samochodowych na świecie, były produkowane dwa modele samochodów: SUV Porsche Cayenne i limuzyna w stylu coupe - Porsche Panamera. W 2013 roku z tej samej linii zjechać mają pierwsze egzemplarze nowego modelu Porsche Cajun.
Rozbudowa fabryki, związana z wprowadzeniem na rynek nowego modelu kosztować będzie ok. 500 mln euro. W ramach tej inwestycji powstanie zakład kompleksowej produkcji z własną linią montażową nadwozia i lakiernią. Zadaniem Transsystemu jest dostosowanie obecnie funkcjonującej linii produkcyjnej do potrzeb nowego modelu oraz zaprojektowanie, wykonanie i montaż nowej linii. Prace zostały podzielone na trzy etapy, a ich zakończenie planowane jest na sierpień 2013 roku.
Trzy nowe kontrakty z Porsche - koncernem z najwyższej półki, świadczą o uznaniu dla dotychczasowego dorobku i osiągnięć Transsystemu, popartych referencjami od takich klientów jak Volkswagen, Audi, BMW. Jest to kolejny dowód na to, że Transsystem jest firmą dostarczającą rozwiązania technologiczne na najwyższym światowym poziomie.
Fabryka ma zostać dostosowana do potrzeb produkcji nowego modelu Porsche Cajun. Łączna wartość podpisanych w ostatnim czasie kontraktów Transsystemu z Porsche Leipzig wynosi ok. 35 mln zł.
Dotychczas, w fabryce w Lipsku, uznawanej za jedną z najnowocześniejszych fabryk samochodowych na świecie, były produkowane dwa modele samochodów: SUV Porsche Cayenne i limuzyna w stylu coupe - Porsche Panamera. W 2013 roku z tej samej linii zjechać mają pierwsze egzemplarze nowego modelu Porsche Cajun.
Rozbudowa fabryki, związana z wprowadzeniem na rynek nowego modelu kosztować będzie ok. 500 mln euro. W ramach tej inwestycji powstanie zakład kompleksowej produkcji z własną linią montażową nadwozia i lakiernią. Zadaniem Transsystemu jest dostosowanie obecnie funkcjonującej linii produkcyjnej do potrzeb nowego modelu oraz zaprojektowanie, wykonanie i montaż nowej linii. Prace zostały podzielone na trzy etapy, a ich zakończenie planowane jest na sierpień 2013 roku.
Trzy nowe kontrakty z Porsche - koncernem z najwyższej półki, świadczą o uznaniu dla dotychczasowego dorobku i osiągnięć Transsystemu, popartych referencjami od takich klientów jak Volkswagen, Audi, BMW. Jest to kolejny dowód na to, że Transsystem jest firmą dostarczającą rozwiązania technologiczne na najwyższym światowym poziomie.