Opel, który w maju uzyskał pomoc od rządu niemieckiego, może być zmuszony do obniżenia ceny aut aż o 40 proc. aby sprzedać odpowiednią liczbę samochodów i wypełnić zobowiązania, dotyczące zachowania miejsc pracy w Niemczech - podał w środę serwis "Bloomberg".
Simon Empson, dyrektor zarzadający Broadspeed.com, brytyjskiego serwisu sprzedającego aut, przewiduje, że Opel będzie musiał obniżyć ceny swoich modeli o "40 proc. lub więcej" aby osiągnąć plany sprzedaży.
Magna, nowy właściciel Opla, ze względu na rodzaj transakcji, może być bardziej zainteresowana pobudzeniem popytu niż generowaniem samego zysku, uważa prof. Tim Adam z Uniwersytetu Humboldta z Berlina. Firma zgodziła się zachować miejsca pracy w Niemczech w zamian za krótkoterminowe kredyty w wysokości 1,5 mld euro.
Simon Empson, dyrektor zarzadający Broadspeed.com, brytyjskiego serwisu sprzedającego aut, przewiduje, że Opel będzie musiał obniżyć ceny swoich modeli o "40 proc. lub więcej" aby osiągnąć plany sprzedaży.
Magna, nowy właściciel Opla, ze względu na rodzaj transakcji, może być bardziej zainteresowana pobudzeniem popytu niż generowaniem samego zysku, uważa prof. Tim Adam z Uniwersytetu Humboldta z Berlina. Firma zgodziła się zachować miejsca pracy w Niemczech w zamian za krótkoterminowe kredyty w wysokości 1,5 mld euro.