W 2015 r. fabryka Opla w Rüsselsheim zaprzestanie produkcji modelu Astra IV, poinformował dziennik ekonomiczny "Handelsblatt".
Wolumen aut przypadający na fabrykę w Niemczech trafi do zakładu GMMP w Gliwicach, powiedział natomiast agencji "Bloomberg" rzecznik Opla.
Zmiany produkcyjny to efekt decyzji o zamknięciu pod koniec fabryki w Bochum i przeniesienia od 2015 r. produkcji Zafiry do Rüsselsheim.
Karl-Thomas Neumann, nowy dyrektor zarządzający Adam Opel AG stawia na głęboką restukturyzację europejskich zakładów GM i lepsze wykorzystanie mocy produkcyjnych. Podjęte działania mają pozwolić przywrócić tej marce rentowność w 2016 r.
"Handelsblatt" jest zdania, że prawdziwnym zwycięzcą zamknięcia zakładu w Bochum nie jest Rüsselsheim ale fabryka w Polsce.
Wolumen aut przypadający na fabrykę w Niemczech trafi do zakładu GMMP w Gliwicach, powiedział natomiast agencji "Bloomberg" rzecznik Opla.
Zmiany produkcyjny to efekt decyzji o zamknięciu pod koniec fabryki w Bochum i przeniesienia od 2015 r. produkcji Zafiry do Rüsselsheim.
Karl-Thomas Neumann, nowy dyrektor zarządzający Adam Opel AG stawia na głęboką restukturyzację europejskich zakładów GM i lepsze wykorzystanie mocy produkcyjnych. Podjęte działania mają pozwolić przywrócić tej marce rentowność w 2016 r.
"Handelsblatt" jest zdania, że prawdziwnym zwycięzcą zamknięcia zakładu w Bochum nie jest Rüsselsheim ale fabryka w Polsce.