General Motors prowadzi negocjacje z RHJ International SA i Beijing Automotive Industry i mogą one zakończyć się podpisaniem niewiążących porozumień.
Rozmowy między GM i Magną, wybraną przez stronę niemiecką na preferowanego inwestora w Oplu, zostały spowolnione przez nieporozumienia dotyczące użycia technologii i projektów technicznych należących do GM. Jak informują anonimowe źródła, spory wzbudziły ponownie zainteresowanie zarówno Beijing Automotive jak i RHJ.
"Jesteśmy bardzo aktywni w negocjacjach z kilkoma potencjalnymi partnerami, w tym Magną, Beijing Auto i Ripplewood", powiedział w czwartek rzeczniki GM Europe, Chris Preuss.
Rozmowy między GM i Magną, wybraną przez stronę niemiecką na preferowanego inwestora w Oplu, zostały spowolnione przez nieporozumienia dotyczące użycia technologii i projektów technicznych należących do GM. Jak informują anonimowe źródła, spory wzbudziły ponownie zainteresowanie zarówno Beijing Automotive jak i RHJ.
"Jesteśmy bardzo aktywni w negocjacjach z kilkoma potencjalnymi partnerami, w tym Magną, Beijing Auto i Ripplewood", powiedział w czwartek rzeczniki GM Europe, Chris Preuss.